Kundtjänst & logistik-administration

Vi har en lång erfarenhet logistik och projektadministrativa tjänster. Hos oss finner ni professionell projektledare/projektkoordinering som hjälper till att starta och driva projektet hela vägen. Vi är även kunniga inom fakturering, fakturaadministration, inköpshantering, inventeringsstans, datainsamling, registervård och reklamationshantering.

Vad behöver ditt företag hjälp med? Vi erbjuder det flesta tjänster inom administration. Kontakta oss:

 

Varför anlita en extern kundtjänst?

Det finns väldigt många fördelar med att anlita en extern kundtjänst / Logistikadministration. De två primära anledningarna är tiden ni spar, och istället kan lägga på er kärnverksamhet. Men även den ekonomiska aspekten, då vi endast tar betalt för det vi gör.

 

Klicka på bilderna nedan för exempel på jobb vi gjort

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Öppettider

Mån - Fre: 07.30 - 16.30

Lörd - Sönd: Stängt

Kontakta oss

Besöksadress: Skansvägen 27

Lageradress: Metallvägen 37

195 72 Rosersberg

info@multilogistik.se

08-38 43 30