extern

Administration

Hos oss får du alltid en personlig kontakt där kunden går först, vi sätter oss in i er verksamhet och utmaningar och avlastar er med all administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders förväntningar och erbjuda det bästa möjliga bemötandet. Vi brukar ofta vara med från start till mål. Våra Projektledare finns med och agerar som spindeln i nätet, från site surveys, samordning och projektkoordinering av alla aktörer som snickare, elektriker, VVS, montörer, beställare, transportörer etc, Vi är med dig längs hela projektet och även efter.

 

Nedan finner du en samling av några av de tjänster vi är kunniga inom: 

  • Projektledning / Projektkoordinering

  • Garantivalidering

  • Felanmälan & Reklamationshantering

  • Fakturering & Fakturaadministration

  • Koordinera transporter

  • Koordinering och samordning av alla parter

  • Inköpshantering

  • Servicedesk - samordning, styrning och konsolidering av alla dina partners = 1 faktura från oss

  • datainsamling

  • registervård och uppdatering av informationskällor

  • Site Surveys

  • Tullhantering

  • Orderadministration

  • Arkivering 

Vi arbetar med telefon och mail samt ärendehanteringssystem.

Varför anlita en extern administration?

Förutom självklara anledningar som att ni spar både tid och pengar, så har våra experter alltid uppdaterad kunskap om de aktuella lagarna, vi ligger alltid steget före och kommer med tips för hur ni kan förbättra er finansiella situation och ni har alltid en personlig kontakt hos oss.

Klicka på bilderna nedan för exempel på jobb vi gjort