extern

Administration

Hos oss får du alltid en personlig kontakt där kunden går först, vi sätter oss in i er verksamhet och utmaningar och avlastar er med all administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders förväntningar och erbjuda det bästa möjliga bemötandet.

 

Nedan finner du en samling av några av de tjänster vi är kunniga inom: 

  • Projektledning / Projektkoordinering

  • Garantivalidering

  • Felanmälan & Reklamationshantering

  • Fakturering & Fakturaadministration

  • Koordinera transporter

  • Koordinering av team

  • Inköpshantering

  • Inventeringsstans

  • datainsamling

  • registervård och uppdatering av informationskällor

  • Help & Servicedesk

  • Tullhantering

  • Orderadministration

  • Arkivering 

Vi arbetar med telefon och mail samt ärendehanteringssystem.

Varför anlita en extern administration?

Förutom självklara anledningar som att ni spar både tid och pengar, så har våra experter alltid uppdaterad kunskap om de aktuella lagarna, vi ligger alltid steget före och kommer med tips för hur ni kan förbättra er finansiella situation och ni har alltid en personlig kontakt hos oss.

Klicka på bilderna nedan för exempel på jobb vi gjort

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Öppettider

Mån - Fre: 07.30 - 16.30

Lörd - Sönd: Stängt

Kontakta oss

Besöksadress: Skansvägen 27

Lageradress: Metallvägen 37

195 72 Rosersberg

info@multilogistik.se

08-38 43 30